29. 7. 2014

Happy in Rome!

 Ti z vás, kteří nás sledují na instagramu si mohli všimnout, že jsem uplynulé dny strávila v Římě. Přiletěla jsem dnes odpoledne, ale již nyní se můžete podívat na alespoň pár fotek Říma. O své zážitky se s vámi podělím v následujícím článku :)

Those of you, who following us on instagram, can notice that I've been in Rome during the past three days. I arrived today's afternoon but you can now enjoy some photos from Rome. I'll share my experience in the next post :)





Shoes Replay
Sunglasses Ray Ban
Skort Zara
Top Asos
Bag Zara
Hat Tonak

6 komentářů:

  1. strašně se mi líbí ten klobouk :) moc ti to sluší :)
    StyleSolution

    OdpovědětVymazat
  2. Jej taky jsem byla pred par tydny na blogu mam take nejake fotky kdyby ses chtela juknout ;) uzivej Rim je super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krásné fotky! Uplně mi evokovaly tu atmosféru. Jela bych zase a to jsem se dnes vrátila :D :)

      Vymazat